Pohodništvo

Sobota, 14. marec 2015, Velenje

Izlet na Grmado in Tošč

V petek zjutraj ob 6uri smo se z avtobusne postaje v Velenju odpeljali proti Polhovemu Gradcu. V Pirešici so se nam pridružili še trije izletniki, tako nas je bilo skupaj 50. Po slabih dveh urah vožnje smo prispeli v Polhov Gradec, do našega izhodišča v Mačkov graben. Par korakov smo naredili po asfaltu, potem pa smo se zagrizli malo navzgor proti zaselku Setnica. Pri domačiji odprtih vrat PR’ M’HAČK smo na terasi malo počili in pomalicali, vrata so bila pa zaprta, ko smo se namenili proti cerkvici Sv. Uršule nas pa birt ni pustil tam mimo. Tako smo se po grebenski poti vzpeli proti Grmadi kamor smo prispeli po 2 urah hoje. Tu smo požigosali, se malo razgledali po okoliških hribih, potem pa odšli proti Gontam. Tu smo se malo podrogirali z kavico in nadaljevali pot na vrh Tošča, kjer smo malo počili in se nastavljali sončnim žarkom. Vreme smo imeli res prelepo. Z vrha smo se spustili nazaj na Gonte, kjer smo si eni privoščili ričet in telečjo obaro, ostali pa so mašinali iz svojih nahrbtnikov. Nežnejšemu spolu sem razdelil čestitke za osmi marec in materinski dan. Ob 14 uri smo se poslovili od osebja doma in se mimo domačije Jelovčnik spustili v Mačkov graben, kjer nas je pričakal naš šofer z avtobusom. Sledila je vožnja do Trojan, kjer smo imeli postanek za nabavo krofov in odžejanje. Srečno smo se vrnili v Velenje.

Nasvidenje na naslednjem izletu po Avrikljevi poti, ki bo 10 Aprila 2015 ob 8 uri.

Pa lepo se imejte do takrat.