Izleti, skupni pohodi, letovanja, dogodki in kultura

Ponedeljek, 22. junij 2015, Velenje

Punat prva izmena 2015

Izleti, letovanja in kultura

V soboto 13.06. 2015 ob 6 uri smo se zbrali na avtobusni postaji v Velenju. Kmalu smo videli kako so pričeli prihajati prvi upokojenci s svojimi kovčki, ki so jih pripeljali njihovi vnuki ali partnerji se poslovili od njih imeli na obrazu nasmeh, tako, da sem takoj ugotovila, da so vsi dobro razpoloženi in da bo vsa nervoza in slaba volja ostala v Velenju. RES JE BILO TAKO. Odkrito moram priznati, da me je bilo strah samo to, da se nebi uresničila slaba napoved za naš termin. Optimistično smo si rekli KAR BO, PA BO. Ker pa so bile vse misli pozitivne, se tudi vremenarjem ni uresničila napoved, ampak je zdržal naš optimizem. Vreme je bilo čudovito za mesec junij. Ko smo po štirih urah vožnje prispeli v Punat, smo komaj čakali, da poskačemo v morje.

Nedeljsko jutro nas je prebudilo sonce, odkorakali smo na zajtrk, kavica in zopet je bila v trenutku plaža zasedena od naših upokojencev.

Ponedeljek 22.06. smo pričeli z našo jutranjo telovadbo in spet smo bili NAJLEPŠI vsi v rdečih majicah, da so nas mimoidoči gledali kdo sploh smo, nekateri iz Campa ali naključni sprehajalci so se nam kar pridružili in z nami raztezali svoje telo.

Naš ritual je bil naslednji.

Zjutraj najprej ob 8 – 8,30 telovadba, nato zajtrk potem mogoče čas za kavico, ob 10,30 pa smo se zbrali v parku in imeli športne igre, ki so bile zelo dobro obiskane. Po počitku pa je bil na plaži PRSTOMET in do večerje kar ni zmanjkalo igralcev.

V torek smo se odpravili na izlet z ladjo PLAVNIK po poti Punat -PLAVNIK – CRES -KORNAT – Punat. To je bila panorama po Kvarneriću, postanek pri prebivališču Beloglavega orla, kopanje v zalivu Krušija in modri špilji na plavniku. Kapetan ladje Toni nam je omogočil plavanje v špiljo bilo je nepozabno. Brez praznovanja rojstnih dnevov ne gre imeli smo dva slavljenca v enem tednu, jih skromno obdarili pa tudi nazdravili. Zgodila pa se je že druga obletnica ljubezni Tone in Tončka sta to tudi ovekovečila z dobro kapljico.

V sredo smo imeli SREČOLOV na terasi restavracije. Srečke so bile vse polne in zanimive.

V četrtek zvečer pa smo imeli po večerji živo glasbo, tako, da smo se tudi naplesali.

Napočil je petek in že se je čutilo tisto o ne, samo en dan bomo še uživali (seveda pa tudi izjave ALI SE NE DA PODALJŠAT). Skupina je bila zelo prijazna eden do drugega, zato smo se tudi veliko družili in uživali.

Prišla je sobota in treba se bo poslovit. VSE KAR JE LEPO, HITRO MINE. Poslovili smo se od hotela OMORIKA in že smo se peljali proti domu.
V Velenju na avtobusni postaji se je slišalo DRUGO LETO GREMO SPET V PUNAT.